Wil jij eens sparren met één van onze marketeers? Boek een GRATIS brainstorm sessie van 30 minuten

Masterclass 2

SEO en de clusterstrategie

“Waarom is SEO zo belangrijk?”
“Hoe pas je succesvol de clusterstrategie toe?”

Onze SEO expert Frank van Splunter gaat deze vragen voor je beantwoorden in de Masterclass van vandaag.

Het doel van deze strategie is om te zorgen dat je structureel met je zoekwoorden aan de slag gaat en ze zo opbouwt dat ze op de lange termijn elkaar versterken. Waarom focussen we in deze masterclass op SEO? Simpel, SEO kost tijd. Maar als je eenmaal een goede positie op google hebt gekregen dan kun je hier jaren plezier van hebben. In vergelijking met betaald verkeer, waarbij je eigenlijk opbiedt tegen jouw concurrenten, zien we door de jaren heen dat je eigenlijk steeds meer gaat betalen en er steeds minder voor terugkrijgt.

Daarom focussen we nu eerst op SEO. In deel 5 van de masterclass gaan we dieper in op hoe je bij betaald verkeer een inschatting kunt maken of het rendabel gaat zijn, zorg dus dat je dat deel niet mist!

Deze bedrijven gingen je voor..

BWM Motorrad  is een online marketing klant van Forward Marketing
Flexpower  is een online marketing klant van Forward Marketing
Keymusic is een online marketing klant van Forward Marketing
Tempo Trommels & Rollen is een online marketing klant van Forward Marketing
PrimeVision is een online marketing klant van Forward Marketing

Het woord aan..

Onze klanten

Maak kennis met onze specialisten

Robin Maes

Online marketeer

Maikel van der kruk

Online marketeer

Lester Visser

Online marketeer
Frank van Splunter

Frank van Splunter

SEO specialist

Frank van der Gugten

SEA specialist & customer journey expert
dashboarding en rapportages door Els

Els Dekker

Data specialist

Bianca Noodelijk

Online marketeer / contentspecialist

GRATIS Brainstormsessie

Mail ons een korte omschrijving van jouw product of dienst, met je telefoonnummer erbij vermeldt en wij bellen je terug voor een GRATIS brainstorm sessie van 30 min. met een van onze marketeers.

Pin It on Pinterest