Wil jij eens sparren met één van onze marketeers? Boek een GRATIS brainstorm sessie van 30 minuten

Masterclass 4

Marketing Automation

“Wat voor e-mails ga je richting je leads sturen?”
“Hoe vaak ga je je leads mailen?”
“Naar welke content zijn ze eigenlijk op zoek?”
“Hoe lang moeten die emails worden?”
“Na hoeveel emails kan ik iets zeggen over mijn producten en diensten?”

In deel 4 van onze Masterclass over Online Marketing Strategie ga ik deze vragen voor je beantwoorden.

Iemand geeft jou zijn of haar emailadres, vervolgens heb jij als bedrijf goud in handen om deze lead in de marketing automation flow waardevolle en specifieke content toe sturen, met als einddoel een lead die klaar is voor jouw product of dienst. Toch is de realiteit vaak anders. Zodra je de naam en email ontvangt van jouw nieuwe marketing qualified lead begint pas het echte werk.

Deze bedrijven gingen je voor..

BWM Motorrad  is een online marketing klant van Forward Marketing
Flexpower  is een online marketing klant van Forward Marketing
Keymusic is een online marketing klant van Forward Marketing
Tempo Trommels & Rollen is een online marketing klant van Forward Marketing
PrimeVision is een online marketing klant van Forward Marketing

Het woord aan..

Onze klanten

Maak kennis met onze specialisten

Robin Maes

Online marketeer

Maikel van der kruk

Online marketeer

Lester Visser

Online marketeer
Frank van Splunter

Frank van Splunter

SEO specialist

Frank van der Gugten

SEA specialist & customer journey expert
dashboarding en rapportages door Els

Els Dekker

Data specialist

Bianca Noodelijk

Online marketeer / contentspecialist

GRATIS Brainstormsessie

Mail ons een korte omschrijving van jouw product of dienst, met je telefoonnummer erbij vermeldt en wij bellen je terug voor een GRATIS brainstorm sessie van 30 min. met een van onze marketeers.

Pin It on Pinterest