Ons concept

Bij Forward Marketing staat alles in het teken van resultaat, jouw resultaat. Wij noemen onszelf dan ook liever Performance Marketeers. Natuurlijk zijn wij ook dagelijks bezig met SEO, ADS, social media, content en marketing automation. Maar het zijn middelen, geen doelen op zich.

Vraag je je af wat ons bijzonder maakt? Waarmee wij ons onderscheiden van andere online marketing bureaus?

Het gaat om de benadering…
De doelen zijn heilig of dat nou gaat om groei door middel van leads, het werven van personeel, naamsbekendheid of het efficiënter inrichten van het marketingproces. Dat doel, jouw doel, is het vertrekpunt in alles wat we doen, onze richtlijn, onze graadmeter en de manier waarop we ons succes meten.

Besluit je een samenwerking met ons aan te gaan, dan gaan we niet direct aan de slag…

‘Waarom niet?’ Zul je je nu afvragen..

Wij omarmen eerst jouw doelstelling

Daarna pas gaan we bepalen welke stappen we moeten gaan zetten op weg naar dit doel. Hiervoor zetten we een heldere strategie uit.

Met onze goed gevulde toolbox aan online marketing middelen bepalen we welke middelen het meest bij jouw organisatie, budget en doelstelling passen. Vaak zijn dit meerdere middelen die elkaar versterken en maximaal resultaat opleveren.

Belangrijk hierin zijn:

  • duidelijke doelstellingen
  • regie en afstemming van alle online en digitale activiteiten
  • inzicht in data en resultaten
  • actief campagne management

Profiteer van onze expertise

In de afgelopen jaren hebben wij veel verschillende online marketing technieken onderzocht en toegepast voor onze klanten. Dat heeft geleid tot waar we nu staan. We zijn een team van ervaren performance marketeers die met jou meedenken, met jou meewerken en jou laten profiteren van ons expertise. We weten precies wat we nu moeten doen en blijven onderzoeken zodat we ook over 5 jaar de juiste kanalen weten te vinden.

Alles voor het resultaat!

Hoe ziet ons werkproces eruit?

Analyseren

We starten met een uitgebreide analyse voor jouw bedrijf. Hiervoor gebruiken we speciale online marketing tools en gaan we het gesprek met jou aan om meer te weten te komen over jouw organisatie.
Z

Doelstelling bepalen

Welke kansen gaan we voor jou oppakken? Aan de hand hiervan stellen we samen een concrete doelstelling op.
i

Advies geven

Na het uitvoeren van de analyse geven we je een helder advies. Hierin staan de grootste kansen voor jouw bedrijf beschreven.

Plan maken en uitvoeren

Nadat we een concrete doelstelling hebben opgesteld, maken we een plan voor jouw bedrijf. Geef jij je goedkeuring om het plan uit te voeren, dan gaan we direct aan de slag.

Pin It on Pinterest