Je doelgroep op het juiste moment bereiken
Online adverteren
Wil je meer verkeer naar je website én deze bezoekers omzetten naar betalende klanten? Online adverteren helpt je verder. Van Google Ads tot Google Shopping en van Display Ads tot adverteren op social media. De opties binnen dit enorme speelveld zijn eindeloos.
Krijg grip op je advertenties en houd de kosten per conversie zo laag mogelijk. Ben je klaar met gebakken lucht en je af te vragen waarom jouw advertenties niet werken? Krijg grip op de klantentoestroom. Bereik de juiste doelgroep, op het juiste moment én via het juiste kanaal.
Wat jouw gewenste resultaat of budget ook is, onze marketeers weten precies welke kanalen jouw organisatie naar een hoger niveau kunnen tillen.
Deze bedrijven gingen je voor..
Wat zijn de mogelijkheden met online adverteren?
Zoekmachine advertenties
Wil je jouw klant een handje helpen in zijn of haar zoektocht naar jouw dienst of product? Dat kan via verschillende online advertentie kanalen.
Bijvoorbeeld via de zoekmachine adverteren, ofwel Google Ads (SEA). Hierbij betaal je voor een hoge positie in de zoekresultaten van Google. Te herkennen aan het label “advertentie” of “Adv.”.
Het fijne hiervan is dat je zichtbaar bent op het moment dat een klant daadwerkelijk op zoek is naar wat jouw bedrijf aanbiedt. De juiste doelgroep kun je zo dus heel gericht bereiken met de juiste boodschap. Ook goed om te weten: Je betaalt pas als een gebruiker daadwerkelijk op jouw advertentie klikt.
De digitale product etalage
Google Shopping
Wil je jouw product écht in de spotlight zetten, dan kun je kiezen voor Google Shopping. Dit kanaal werkt als een soort digitale product etalage waarin je de zoekmachine gebruikers in één oogopslag kunt laten zien welke producten je aanbiedt.
Productinformatie zoals specificaties en prijs kun je hier overzichtelijk weergeven. Zo verlaag je de drempel en stel je potentiële klanten in de gelegenheid direct over te gaan tot een aankoop.
Hebben jouw website bezoekers een product eerder in het winkelmandje geplaatst, maar de aankoop vervolgens niet afgerond? Dan is Google Shopping een handige manier om deze groep te retargeten en alsnog te overtuigen.
Boost je naamsbekendheid met
Display advertising
Tegelijkertijd kun je deze vorm van adverteren ook toespitsen op jouw doelgroep. Hoe je dat doet? Met banners die bijvoorbeeld worden vertoond op social media, in apps of op websites zoals RTL Nieuws en Nu.nl.
Het netwerk is enorm en er is een breed scala aan mogelijkheden. Voor de banners kun je overigens ook kiezen voor bewegend beeld. Dé manier om jouw merk flink onder de aandacht te brengen.
Het woord aan..
Onze klanten
Je doorloopt samen met ons
een aantal vaste stappen
Analyseren
Doelstelling bepalen
Houd altijd controle over je resultaten
Advies geven
Plan maken en uitvoeren
Ben je er klaar voor om samen met ons jouw doelstelling te bepalen?
Waar loop jij tegenaan met je online marketing werkzaamheden? We komen graag met je in contact. Tijdens een goed gesprek bespreken we jouw wensen en organisatiedoelen.