SEO Specialist inhuren

Als we nu jouw belangrijkste product of dienst ‘Googlen’,
komt jouw website dan naar voren?

Staat jouw website niet tussen de eerste 3 resultaten? 55% van alle mensen die een zoekmachine gebruiken klikken op de eerste 3 resultaten. 
Wil je beter gevonden worden in Google? Ontvang een seo analyse op maat

Ontvang een gratis online vindbaarheid onderzoek
t.w.v. €349,-

Vul je gegevens in voor een persoonlijke seo-analyse

Reactie binnen 2 dagen

Deze bedrijven gingen je voor..

BWM Motorrad  is een online marketing klant van Forward Marketing
Flexpower  is een online marketing klant van Forward Marketing
Keymusic is een online marketing klant van Forward Marketing
Tempo Trommels & Rollen is een online marketing klant van Forward Marketing
PrimeVision is een online marketing klant van Forward Marketing
ingehuurde SEO specialist Frank Splunter bekijkt data

Waarom zou je een

SEO specialist inhuren?

Googlen doet iedereen, het is zelfs een werkwoord geworden

Gevonden worden in Google is voor jouw bedrijf van levensbelang. Hoog scoren in Google (SEO Marketing) is daarmee dus superbelangrijk voor bedrijven die hun (nieuwe) klanten online willen bereiken.

SEO is een vak apart

Om (snel) bovenaan te komen staan in de zoekresultaten, is actuele kennis in dit vakgebied een vereiste. De meeste ondernemers hebben vaak niet genoeg tijd om zelf aan de slag te gaan met SEO. Daarom heb je een echte SEO marketeer nodig om hierbij te helpen.

Het algoritme van Google verandert dagelijks. De SEO specialisten van Forward Marketing zijn altijd op de hoogte van aanpassingen in de algoritmes van alle zoekmachines.

Wanneer is het verstandig een SEO specialist in te huren?

  1. (Altijd)
  2. Je wilt meer website bezoekers en potentiële klanten aantrekken
  3. Zodat jij meer tijd hebt om je te focussen op jouw bedrijf
  4. Je hebt geen ervaring met zoekmachine optimalisatie

Waarom een SEO-specialist van Forward Marketing?

Ruim 17 jaar ervaring met het online beter vindbaar maken van bedrijven
De specialisten zijn altijd op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen
De performance marketeers van Forward werken resultaatgericht; we willen het beste resultaat voor jou behalen
Doordat Forward Marketing gebruik maakt van betaalde SEO-tools, hoef jij deze kosten niet te maken

Het woord aan..

Onze klanten

Overleg bij Forward Marketing met SEO specialisten aan tafel

Wat doet een SEO specialist?

Een SEO specialist past een website zodanig aan op het gebied van techniek, content en autoriteit; dat de posities in de rankings van de zoekmachine verbeteren.

Door je verbeterde vindbaarheid op Google, trek je meer website bezoekers en potentiële klanten aan. De belangrijkste elementen waar één van onze SEO specialisten mee aan de slag gaat zijn techniek, content en autoriteit.

SEO en de integratie van AI tools

Wat ons echt onderscheidt, is onze integratie van AI-tools in ons SEO-aanpak. AI biedt ongekende mogelijkheden om zoekmachines te begrijpen en te anticiperen op hun complexe algoritmen.

We maken gebruik van geavanceerde AI-tools om data te analyseren, zoekgedrag van gebruikers te voorspellen en strategieën te ontwikkelen die inspelen op de evoluerende behoeften van zoekmachines en gebruikers.

Onze AI-tools helpen ons om jouw website grondig te analyseren en waardevolle inzichten te verkrijgen. We kunnen trends identificeren, concurrenten analyseren en kansen ontdekken die anders mogelijk over het hoofd worden gezien.

Door AI toe te passen in ons SEO-proces, kunnen we sneller en efficiënter werken, wat resulteert in een snellere verbetering van de vindbaarheid van jouw bedrijf.

Naast het vaste team beschikt Forward Marketing over een groot netwerk van internationale specialisten waar veel mee wordt samengewerkt.

Onze kennis en dienstverlening kan ingezet worden op 3 verschillende niveaus:
advies
ondersteuning waar nodig
outsourcing

 

Forward Marketing, wij omarmen uw doelen!

Maak kennis met onze specialisten

Primair moet een SEO specialist zorgen voor meer betalende bezoekers. Zonder een SEO specialist is het voor een bedrijf bijna onmogelijk om goed zichtbaar te worden in de zoekmachines. De concurrentie zit niet stil en doet er ook alles aan om de bovenste onbetaalde posities in de zoekmachine te bemachtigen.

Maikel van der kruk

Online marketeer

Lester Visser

Online marketeer
Frank van Splunter

Frank van Splunter

SEO specialist

Frank van der Gugten

SEA specialist & customer journey expert
dashboarding en rapportages door Els

Els Dekker

Data specialist

Bianca Noodelijk

Online marketeer / contentspecialist

Zoekmachine optimalisatie proces

Hoe ziet dat proces eruit?

We willen graag weten wie jij bent en hoe jouw website ervoor staat. Daarom hebben we het gratis en vrijblijvende online vindbaarheid onderzoek. Hiermee krijg jij een inzicht in jouw website en SEO. En wij weten hoe we jou kunnen helpen jouw online vindbaarheid te verhogen. Of dit nou met SEO is of middels een ander kanaal.

De eerste drie stappen van dit proces krijg je van ons gratis.

Aanvragen

Gefeliciteerd! Je hebt gebruik gemaakt van de mogelijkheid om een gratis online vindbaarheid onderzoek (t.w.v. € 349,-) te ontvangen. We gaan meteen voor je aan de slag en je ontvangt (de uitkomst van) het onderzoek binnen een week in je mailbox.

Persoonlijk contact

Met 2 dagen zullen we persoonlijk contact opnemen om te vragen in hoeverre je nu al bekend ben met SEO en dit inzet.

Resultaat ontvangen

Na een week ontvang je jouw resultaat. Je ziet dat je een aantal dingen al uitvoert, maar er is altijd nog ruimte voor verbetering. Maar hoe nu verder? Tijd voor ondersteuning van één van onze experts!

U

Persoonlijk advies

Onze consultant Alex neemt telefonisch contact met je op en vertelt je waar je met jouw website mee aan de slag kunt gaan. Ga je zelf met de SEO aan de slag of neemt één van onze specialisten dit voor je uit handen? De keuze is aan jou.

Doelen stellen

Goede SEO vraagt om een strategie. Wie moet jou vinden? Waar zien we kansen? Samen met jou stellen we samen concrete doelstellingen op.
Met een helder doel voor ogen kunnen we tijdens het uitvoeren van de SEO strategie bijsturen op basis van deze doelstellingen.

Plan maken

Met de doelstellingen die we samen hebben opgesteld, kunnen we een plan gaan opstellen. Zijn andere online marketingkanalen voor jou van nut, dan nemen we deze gelijk mee. Na jouw GO gaan we hier direct mee aan de slag.

g

Opstart SEO

Voor de uitvoer van het specifiek voor jou opgestelde plan, zullen er nog een aantal zaken geregeld moeten worden (bijvoorbeeld het instellen van Google Analytics etc).

Maandelijkse rapportage

Maandelijks neemt jouw vaste SEO-specialist je mee achter de schermen van jouw website, daar waar de data van de websitebezoekers binnenkomt. We zullen je zo meenemen dat je weet waar we het over hebben. Samen kijken we naar de gestelde doelstellingen en sturen we, indien nodig, de SEO bij.

Maandelijkse SEO-werkzaamheden

Je kunt onze maandelijkse bijsturing zien als een APK, op weg naar betere resultaten binnen de zoekmachine. Deze werkzaamheden kun je terugvinden in het plan wat we samen hebben opgesteld. Waarbij je de taken kunt onderverdelen in de 3 pijlers van SEO: Techniek, Content en Autoriteit.

Benieuwd hoe jij online kan groeien?

Deze klanten gingen flink..

‘FORWARD’ IN GOOGLE!

ac koijen

SEO casestudie

A.C. Koijen & Partners

+ 40% meer aanvragen
+ 39% meer bezoers uit de regio

A.C. Koijen & Partners is een administratie & belastingadviseur.

bruseco casestudy

Seo casestudie

​Roweco

+ 392% groei aantal bezoeken op website.
+ 292%.. stijging vertoningen in zoekmachine

Roweco is actief in de woningmarkt & zelfbouw 

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?

Wat zijn de voor- en nadelen?

SEO of SEA?

Search Engine Optimization: lange termijn oplossing

SEO, Search Engine Optimization – oftewel zoekmachine optimalisatie, is altijd een lange termijn oplossing. SEO betekent resultaat in maanden, en niet na dagen of weken. Voor een organisatie die net gaat beginnen met SEO is het belangrijk te beseffen dat concurrenten mogelijk al een flinke voorsprong hebben.

Search Engine Advertising: snel resultaat

Snel resultaat in Google? Dan is SEA misschien wel wat voor jouw onderneming.
SEA staat voor Search Engine Advertising. Het grote voordeel van SEA is dat het direct ingezet kan worden en al gelijk resultaat oplevert. Wel is er bij deze methode een advertentiebudget nodig. Gelukkig kun je een dagbudget instellen en is het mogelijk om aan te geven hoeveel je maximaal voor een klik wil betalen.

SEO en SEA zijn beide goede manieren om bezoekers naar jouw website te trekken.

Ben je benieuwd wat SEO voor jouw organisatie kan betekenen?
Vraag dan snel een gratis vindbaarheid onderzoek aan (t.w.v. 349 euro)!

seo vs sea

DE 3 PIJLERS VAN SEO

Techniek

Net als een huis, heeft een website een stabiele fundering nodig.

Je kan nog zoveel content op je website hebben staan, als de techniek erachter niet goed in elkaar steekt, zul je niet de posities in Google bereiken die je nastreeft.

Pluspunten voor Google zijn: website snelheid, of jouw website gelezen (geïndexeerd) kan worden door Google en of de website pagina’s beschrijvende title tags en geoptimaliseerde meta descriptions hebben.

Content

Content is King’. Content die zo goed mogelijk antwoord geeft op de vragen van je doelgroep is van grote waarde voor je lezers en voor Google.

Biedt waardevolle content aan en je zult zien dat bezoekers terugkeren naar je website zodra ze op zoek zijn naar het antwoord op een vraag voor hun specifieke probleem binnen jouw sector.

Autoriteit

Autoriteit van een website bouw je op door middel van linkbuilding.

Linkbuilding is het genereren van links vanaf externe webpagina’s naar jouw website toe, met het doel een hogere waardering voor een zoekmachine zoals Google te behalen op de meest relevante trefwoorden voor jouw sector/website.

Nieuwsgierig hoe we jou kunnen laten groeien?

Ontdek alle mogelijkheden

Forward-marketing-brochure-als-openboek-in-een-cirkel-vorm foto

SEO & CONVERSIE OPTIMALISATIE

SEO & conversie optimalisatie hebben binnen jouw website een belangrijke relatie.
Conversie optimalisatie wil zeggen dat je jouw website steeds beter maakt, met als doel het verhogen van de conversiepercentages naar lead, prospect of klant. Zonder bezoekers geen conversie.

SEO & conversie optimalisatie zijn één

Je hebt niets aan bezoekers die niet overgaan tot actie. Kortom SEO & conversie optimalisatie moeten samenwerken voor optimaal rendement. Wij zorgen dat jouw website zo is ingericht, dat er een mooi evenwicht ontstaat tussen bezoekers en conversies.

Als jouw bedrijf bijvoorbeeld nu al vol inzet op het aantrekken van bezoekers via Google Ads, dan is het genereren van organische bezoekers een must! Mede om die advertentie-uitgaven te kunnen verlagen, te verhogen, of ergens anders te benutten.

Verbeter jouw conversie optimalisatie

Veelgestelde vragen

Over SEO

Wat kost een SEO specialist?

De prijs van een SEO specialist kan enorm variëren. De uiteindelijke prijs is vooral afhankelijk van het aantal SEO uren die je afneemt. Hoe meer uren er per maand besteedt kunnen worden aan de SEO, hoe groter het resultaat is dat dit zal opleveren.

Om resultaten te behalen op het gebied van SEO wordt er aangeraden om sowieso 16 uur per maand te besteden aan SEO.

Hoe herken je een goede SEO specialist?

Een goede SEO specialist zorgt voor resultaat. Resultaat is zichtbaar in de data programma’s van bijv. Google Analytics of Google Search Console.

Daarnaast werken we binnen Forward Marketing met een dashboard waarin we per online marketing kanaal, in begrijpelijke taal, uitleggen hoe jouw website presteert en waar nog nieuwe kansen liggen.

Partijen die roepen dat je binnen een maand scoort op populaire commerciële zoektermen, doen een loze belofte. Dat is het eerlijke verhaal!

Wat is SEO?

Je zult de term misschien vaker gehoord hebben: zoekmachine optimalisatie. Dit is de Nederlandse vertaling van ‘Search Engine Optimization’ (SEO).

Wanneer je dit goed op orde hebt zorgt het voor gratis en organisch verkeer naar je website

Wat is het verschil tussen SEA en SEO?

SEA zijn betaalde zoekresultaten in bijvoorbeeld Google. SEA staat voor Search Engine Advertising.

Het grootste verschil tussen SEO en SEA is dus dat SEA betaald is, bij SEO zijn de resultaten gratis.

Als je jouw SEO uitbesteedt aan een SEO specialist dan betaal je natuurlijk wel de uren en expertise van deze SEO expert.

Daarnaast blijven de resultaten die behaald zijn d.m.v. SEO bestaan. Bij SEA is dit anders: zodra je stopt met het betalen van de advertenties, dan stoppen de resultaten.

Wat wordt bedoeld met technische SEO?

Technische SEO (zoekmachine optimalisatie) is het verbeteren van de technische aspecten (Snelheid, mobiel vriendelijkheid, gebruikerservaring etc.) van een website om zo de posities van website pagina’s in de zoekmachines te verhogen.

De technische (SEO) staat van een website is één van de drie belangrijkste pijlers waar naar gekeken wordt door een zoekmachine. Een SEO expert kan u hier altijd bij helpen.

Waarom is copywriting zo belangrijk voor SEO?

Tegenwoordig worden we sneller afgeleid dan ooit te voren. Daarom is het toepassen van copywriting technieken, om zo de aandacht van de lezer vast te houden, zo belangrijk. Als je de aandacht van de bezoeker vasthoudt blijven ze langer op je website rondkijken en gaan ze vaker over tot aankoop en conversie.

Als een bezoeker na 10 seconden je website alweer verlaat dan komt hij of zij waarschijnlijk nooit meer terug. Het gevolg daarvan is dat je lagere rankings in Google krijgt. Google registreert namelijk dat bezoekers je website snel verlaten en Google wil juist websites die bezoekers lang vasthouden. Want die hebben een goed zoekresultaat opgeleverd.

Wel of geen specialist inhuren?

Wil je, je jouw SEO uitbesteden, maar

  • ontbreekt de technische kennis?
  • heb je simpelweg geen tijd om dit allemaal uit te voeren?
  • wil je het kennisniveau van je marketing afdeling naar een volgend niveau tillen?

Ga vrijblijvend in gesprek

Alle mogelijkheden in beeld krijgen, in een open gesprek zonder verplichtingen.

Pin It on Pinterest