Opzetten Ads campagnes
Naam: Bruseco
Doelgroep: Chauffeurs en mensen met intentie om chauffeur te worden
Markt: Opleidingen en cursussen voor chauffeurs in Nederland
Website: https://www.bruseco.com/
Het probleem en de uitdaging
De klant wilde minder uitgeven aan Google Ads, maar wel conversies blijven genereren via dit kanaal. De klant had zelf het idee dat er veel geld uitgegeven werd aan onnodige kliks. De klant wilde het budget verlagen. Het Ads budget is in die periode vanuit de wens van de klant verlaagd met €1000 per maand.
Resultaten
Voor Bruseco hebben wij over een periode van 6 maanden een groot aantal optimalisaties uitgevoerd aan de lopende Ads campagnes. Het Ads budget is in die periode verlaagd met € 1000 per maand. Dat resulteerde in een kostenbesparing van €12.000 per jaar.
Daling van 36% in kosten per conversie
Stijging conversie ratio met 22% (gemiddelde conversieratio)
Oplossing en strategie
De strategie is allesbepalend om tot een goede oplossing te komen.
Benieuwd hoe wij dit hebben toegepast? Download hieronder de volledige casestudie