SEA Casestudy: Casestudy Bruseco

Online marketing cases, Cases

Gepubliceerd op: 10.23.2020

Opzetten Ads campagnes

Naam: Bruseco
Doelgroep: Chauffeurs en mensen met intentie om chauffeur te worden
Markt: Opleidingen en cursussen voor chauffeurs in Nederland
Website: https://www.bruseco.com/

Het probleem en de uitdaging

De klant wilde minder uitgeven aan Google Ads, maar wel conversies blijven genereren via dit kanaal. De klant had zelf het idee dat er veel geld uitgegeven werd aan onnodige kliks. De klant wilde het budget verlagen. Het Ads budget is in die periode vanuit de wens van de klant verlaagd met €1000 per maand.

Resultaten

Voor Bruseco hebben wij over een periode van 6 maanden een groot aantal optimalisaties uitgevoerd aan de lopende Ads campagnes. Het Ads budget is in die periode verlaagd met € 1000 per maand. Dat resulteerde in een kostenbesparing van €12.000 per jaar.

Daling van 36% in kosten per conversie

Stijging conversie ratio met 22% (gemiddelde conversieratio)

Oplossing en strategie

De strategie is allesbepalend om tot een goede oplossing te komen.
Benieuwd hoe wij dit hebben toegepast? Download hieronder de volledige casestudie

Download volledige casestudy

Download deze en andere casestudy’s

Pin It on Pinterest

Share This
Privacyoverzicht

Deze site gebruikt Google Tag Manager om cookies te plaatsen voor webstatistieken en advertentiedoeleinden om de website te verbeteren. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het aanvullen van informatie, het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Bekijk ons privacybeleid en cookiebeleid voor meer informatie over hoe wij cookies gebruiken op onze website.