Server-side tagging is een effectieve oplossing, doordat het data eerst naar de eigen server stuurt voordat het naar analyseplatformen gaat, wat meer controle en betere beveiliging biedt. Deze methode verbetert de betrouwbaarheid door afhankelijkheid van browsers te verminderen, verhoogt de privacy en beveiliging van data, en verbetert de website- en advertentieprestaties door snellere laadtijden en completere, veilig gedeelde data.
Online marketing blog
Lees in ons kennisblog mee met de specialisten van Forward Marketing die vertellen over ontwikkelingen binnen hun vakgebied. Leer alles over conversie, SEO, SEA, social media, webdesign en marketing automation.
Ontvang direct tips waar je écht iets aan hebt voor jouw website of webshop.
Filter op onderwerp
Waarom jouw website Google consent mode v2 nodig heeft
by Maikel van der Kruk | 27 augustus, 2024 | Alle blogs, Google Analytics, Nieuws, Online marketing, SEA
Sinds maart 2024 is het verplicht om toestemmingssignalen te gebruiken met betrekking tot het gebruik van cookies op jouw website. Dit betekent dat jouw cookiebanner toestemmingssignalen naar Google moet versturen wanneer iemand cookies accepteert of weigert. Op basis van die signalen mag je cookies plaatsen of niet. Maar zelfs als iemand cookies weigert, dan stuurt Google alsnog anonieme pings naar analytics zodat je een completer beeld houdt van de prestaties van je website.
Een LinkedIn bedrijfspagina maken
by Maikel van der Kruk | 30 april, 2024 | LinkedIN, Online marketing, Social media
Een eigen LinkedIn bedrijfspagina maken. Dat is niet zo ingewikkeld als je denkt. Je kan namelijk binnen tien minuten je eigen LinkedIn...
Hoe gespecialiseerd online marketing advies de toekomst van jouw maakbedrijf kan transformeren
by Frank van Splunter | 13 januari, 2024 | Alle blogs, Online marketing
Ben je benieuwd hoe gespecialiseerd online marketing advies de toekomst van jouw maakbedrijf kan transformeren? In de snel evoluerende digitale...
Ken je cijfers: Hoe meet je de ROI van online marketing activiteiten?
by Maikel van der Kruk | 18 september, 2023 | Alle blogs, Google Analytics, Online marketing
Online marketing is een essentieel onderdeel van elke bedrijfsstrategie. Of je nu een klein familiebedrijf of een multinational runt, het doel blijft hetzelfde: het maximaliseren van de ROI (Return On Investment). Hierbij een overzicht van hoe je de ROI van je online marketinginspanningen kunt meten en optimaliseren.
Waar start je met online marketing? [praktisch stappenplan!]
by Frank van Splunter | 3 november, 2021 | Alle blogs, Leadgeneratie, Online marketing
Daar waar de mogelijkheden gigantisch zijn, daar komt altijd de vraag; "Waar beginnen we?" Wij horen in de online marketing wereld niet anders van...
‘Hoe krijg ik mijn bedrijf op Google Maps?’
by Frank van Splunter | 29 maart, 2021 | Alle blogs, Online marketing, SEO
Om je bedrijf zichtbaar te krijgen in Google Maps doe je het volgende: Ga naar https://www.google.com/maps. Vul linksboven de naam van je...
11 On page SEO factoren om je pagina’s te optimaliseren!
by Frank van Splunter | 26 maart, 2021 | SEO, Alle blogs, Online marketing
Eerder gaven we al antwoord op de vraag wat is SEO? Graag geven we je hieronder antwoord op de vragen: Wat is on page seo? Wat is off page...
Zoekmachine marketing bureau inschakelen?
by Frank van Splunter | 26 maart, 2021 | Alle blogs, Online marketing, SEO
Niet gevonden worden in Google met als gevolg te weinig leads genereren en nieuwe klanten verwelkomen is een kans die je niet te lang moet laten...
JIJ HEBT DOELEN, WIJ OMARMEN DEZE!
Als resultaat gedreven full service online marketing bureau helpt Forward marketing jou proactief. Jij hebt doelen en wij ondersteunen je door middel van een doordachte strategie om deze te behalen… We helpen jou om kansen te ontdekken en er efficiënt gebruik van te maken.
Profiteer ook van onze onderscheidende, resultaatgerichte, meedenkende, adviserende en uitvoerende werkwijze.
"*" geeft vereiste velden aan